Izvorni znanstveni članak
Alexey A. Timbay, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Faculty of Science, Humanities and Education, Technical University of Liberec
https://doi.org/10.22210/suvlin.2021.092.08
Sažetak
U radu se utvrđuje uloga prekida kao ključne komunikacijske strategije koja je obilježila predsjedničke
debate u SAD–u 2020. godine. Pretpostavlja se da sudionici debata Donald Trump i Joseph Biden razumiju
koliko bi se određeni tipovi jezičnog ponašanja mogli pokazati učinkovitima te namjerno koriste specifi čnu
komunikacijsku taktiku kako bi postigli bolje rezultate i pridobili podršku birača. Neke od strategija kojima
su sudionici pribjegli bile su samo situacijske. Ipak, većina strategija identifi ciranih u ovom istraživanju
podosta se ponavlja, što samo po sebi predstavlja stil debatiranja spomenutih sudionika. U istraživanju
se također pretpostavlja da ponovljena kršenja ustaljenog procesa izmjene govornika, kao što su sustavni
prekidi, mogu promijeniti javnu percepciju političareva komunikacijskog stila, koji se u radu promatra kao
inherentnu komponentu političareva identiteta.
Ključne riječi
identitet govornika, predsjedničke debate, prekidi kao strategije, SAD, 2020.